what is the deal?

Jag har börjat undra vad dealen med lördagar är dessa dagar. Förra veckan blev det en galen dag/natt mellan lördagen och söndagen och dra på trissor men så blev även denna. Jag, Daniella, Nihad och Jesper hade pyjamasparty och pratade om gud vet vad.

Nu i förmiddags, vid 11 hämtade far mig för en liten runda övningskörning. Rundan blev dock allt annat än liten. Motorsågsjakt och skånerunda hade jag kunnat kalla det. Vi körde runt i hela skåne kändes det som, allt mellan ekeby, kågeröd och söderåsen. Pappa guida mig i smyg till ett litet gammaldags café på åsen och där åt jag min frukost. En macka med köttbullar och rödbetssallad har nog aldrig smakat så gott! KRAM


sådär gullit och mysit var det på åsen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0